نطر بدین لطفا


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 


سلام به همه ی دوستای عزیز همشهری و هم وطن...

 

این یه وبلاگ کوچولویی است که در مورد هرچی گیرم بیاد توش می زارم
 
 
پس از شما میی خوام که توش کامنت بزارید
 
 
در مورد مشکلات وب و خوبی های وبلاگم هم بگید
 
 
ممنونم از شما 
 
 
امیدوارم تو وبلاگم بهتون خوش بگذره.......
 

 




دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت11:25---27 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم مرسی از ازینکه لینکم کردی یادت نره بم سر بزنی هااااااااا بوووووس بای

فربد
ساعت22:55---25 ارديبهشت 1392
سلام
تبادل لینک 3 طرفه بهترین و سریع ترین راه برای افزایش رتبه وب سایت هست خوشحال میشیم سایتتون رو تو دایرکتوری ما لینک کنید www.linkkon.ir


پريناز
ساعت22:20---15 ارديبهشت 1392
وبت قشنگه به منم سر بزن

علی
ساعت11:21---10 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگتون خیلی عالیه مرسی که به وب من هم سر زدین منم فک کنم لینک کردم

......
ساعت14:10---9 ارديبهشت 1392
من یه وبلاگ واسه دوستم ساختم

وبلاگت که خیلی عاالیه

دوست دارم بیای و تولد دوستم رو تبریک بگی

خوشحال میشم اگه بیای.راستی تولدش اسفند هستپاسخ:حتما ممنونم


شیما دنیا
ساعت23:58---15 فروردين 1392
اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم ممممم

payam
ساعت13:05---7 اسفند 1391
سلام دوست عزيز وب جالبي داري خوشحال ميشم به من هم سر بزني و براي بيشتر سر زدن به هم من تبادل لينک رو پيشناهد ميکنم اگر موافقيد من رو لينک کنيد وخبر بدهيد تا من هم شمار را لينک کنم

دنیا شیما
ساعت20:17---3 اسفند 1391
سلام خوبی ابجی
لینک شدی عزیزم
اگه خخواستی منو شیما رو هم لینک کن
مرسی عزیزم


MAHDI TAK
ساعت18:55---28 بهمن 1391
سلام منون که به آسمون نوشته هام سر زدی
همچنین از لینک کردنت
منم لینکت کردم
اگه وبلاگم رو دوست داری بازم به ما یه سری بزن تا منم بهت سر بزنم
بای


raha
ساعت16:03---27 بهمن 1391
سلام دوست عزیز مرسی خوبم. وب توهم عالیه به اسم ستاره های آسمونی لینک کردم

MAHDI TAK
ساعت13:18---25 بهمن 1391
سلام وبلاگ توپی داری
باید دختر خوش سلیقه ای باشی
اگه عشقت کشید یه سرس هم به ما بزن
اگه لینکم کردی حتما خبرم کن که بلینکمت
بای


Nima
ساعت12:22---12 بهمن 1391
اومدم وبت سردم شدجدی انگاربرف واقعی میاد.به ماهم سربزن

نگین جون
ساعت11:53---12 بهمن 1391
ســــــــــلام وب خوشملی داری
خوشحال میشـــــــــم منو تو وب خوشملت لینک کنی ....منم لینکت میکنم
دعوتت میکنم به دنیای مجازی دختــــــرونه بیا اونجا برام کامنت بزار که میخوای عضو شی تا یک دختر جزو انجمن باشی ... ( ما دخترا حق داریم) پس بدووووووووو به خاطر خودت و خیلی از دخترا که شب و روز گریه میکنن به خاطر نداشتن پشت کار و اعتقاد ضعیف اعتماد داشته باش مـــــــــــــا میتونیم این پیام رو به همه منتقل کنیم ...
و دنیای دخترارو ابـــــــــــــــــاد کنیم....
[لبخند] فعلا....
وبلاگ اصلی مدیر وبلاگ :www.bahar-79.loxblog.com)


حامد
ساعت13:25---10 بهمن 1391
سلام خوبي؟
وبلاگ خيلي قشنگي داري.
من لينکتون کردم و خودمو تو سايت شما ثبت کردم.


مهرناز
ساعت22:51---9 بهمن 1391
ممنونم که به وبم سر زدی و نظر گذاشتی
برای عوض کردن رنگ مطلب داخل قسمتی که میخوای نظرهات رو پست کنی خوب که نگاه کنی میبینی یه قسمت هست واسه تغیر رنگ متن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 9 بهمن 1387 | 22:4 | سارا جون |

Sara